Categorii de oferte

Auto Accesorii Piese Jante si Anvelope Auto Imobiliare Inchirieri Turism si Cazare Moto Nautica si ambarcatiuni Electronice Electrocasnice Mici Electrodomestice Afaceri si Servicii Sport Locuri de munca Pentru casa Moda si complemente Animale Hobby Diverse

Inscriere Newsletter

Numele Dvs.:

E-mailul Dvs.:

Cautare: Locuri de munca / Administratie-Secretariat

15423 oferte in total.

Judet:

Localitate:

Pret intre:


Tip Oferta:

Tipul contractului:

Nivel Cariera:

Optiuni avansate de cautare:

Rezultatele cautarii Dvs.:

9 oferte corespund criteriilor Dvs. de cautare.

Pagina: 1

Operator facturare lb. italiana

Responsabilitati: Intocmirea documentelor (facturi, avize de insotire, procese verbale etc.) folosind un program informatic de gestiune; Emiterea facturilor fiscale pe baza comenzilor interne; Verificarea, arhivarea si indosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente rezultate din activitatea de facturare; Cerinte: Cautam o persoana serioasa si organizata, cu o buna cunoastere a platformei Microsoft Office . De asemenea ne dorim ca persoana potrivita companiei, sa cunoasca atat limba italiana cat si limba engleza la nivel avansat . Cunostintele tehnice reprezinta avantaj. Beneficii Oferite: Pachet salarial motivant. *Prin transmiterea si/sau completarea datelor cu caracter personal, va dati acordul expres ca acestea sa fie folosite in vederea identificarii unui loc de munca.

Brașov, Brașov Ultima actualizare: 01.02.2018

1 Euro

Angajam asistent manager.

Societate comerciala din Bucuresti, sector 4, angajam asistent manager. Candidatul ideal: Studii - Bacalaureat minim; Cunostinte operare PC; Experienta in activitatea de secretariat; Cunostinte de contabilitate primara; Seriozitate si rigurozitate in indeplinirea sarcinilor; Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut; Abilitati excelente de comunicare si organizare; Carisma si prezenta agreabila; Limba engleza - nivel avansat; Fara cazier. Responsabilitati: Redactarea corespondentei; Indeplinirea activitatilor de protocol; Aprovizionare; Mentinerea legaturii cu clientii si partenerii firmei; Intocmirea de oferte, prezentari si rapoarte specifice; Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management; Indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor. Pentru detalii suplimentare puteti suna la telefon 021.335.88.02/0744.367.782, doar L-V email office@cagead.ro Salariu este confidential si se discuta/negociaza la interviu.

Municipiul București, București Ultima actualizare: 04.11.2016

10 Euro

Functionar caut loc de munca part time sau full time

Fost organizator de activitati turistice, permis cat.B, asistent jurist Registrul Comertului, fost analist programator asistent, caut de lucru part time sau full time in Bucuresti, sector4. doritorilor le pot trimite CV-ul. Info: airkusa@gmail.com

Municipiul București, București Ultima actualizare: 11.10.2016

1 Euro

Account Manager

Cautam o persoana pentru postul de Account Manager responsabila cu promovarea si vanzarea bateriilor sanitare unice in Romania. Descrierea jobului: -intretinerea si prezentarea showroom-ului -promovarea si vanzarea produselor catre persoane fizice -participarea la targuri de profil -asigurarea implementarii si respectarii tuturor politicilor si procedurilor de lucru ale companiei -responsabilitati privind promovarea produsului Cerinte minime: -aspect ingrijit -seriozitate -capacitatea de a relationa cu diverse tipologii de oameni -bune abilitati de planificare si organizare,de comunicare si negociere/convngere Se ofera: -salariu fix plus comision din fiecare vanzare -contract de munca pe perioada nedeterminata -bonusuri in functie de performanta -telefon serviciu

Municipiul București, București Ultima actualizare: 18.08.2016

1 Euro

Angajam fata in call center - Operator calculator

Firma este de vanzari online. Avem nevoie de personal pentru preluarea comenzilor. Cerinte: - Onest/a; - cunostinte pc minime; - pana in 35 de ani. - nu trebuie experienta. Se ofera: - salariu fix cu posibilitate de Bonusuri; - carte de munca; - posibilitate de promovare; - program luni-vineri 8 ore/zi; - zona: Dr. Taberei - Ghencea. Cei interesati pot suna la 0753750599 - sau mesaj cu CV.

Municipiul București, București Ultima actualizare: 26.04.2016

1 Euro

Angajam secreatara , ss , cunoscatoare limba greaca

SC Meritstahl SRL www.meritstahl.ro -, angajeaza SECRETARA , studii superioare , cunoscatoare limba greaca . Detalii la tel. 0318241491 sau la sediu : Sos Buc - Targoviste 232 C , Crevedia ; CV la office@meritstahl.ro

Crevedia, Dâmbovița Ultima actualizare: 09.03.2016

1 Euro

Cititi Anuntul - Colaborare/parteneriat cu firme de consultanta

Persoana serioasa cu experienta in domeniul turismului, doresc colaborare part-time sau pe baza de proiect cu firma de consultanta, si nu numai, pentru accesare fonduri europene. Am studii superioare in domeniul agricol si turism, calificare ca si expert in achizitii publice, experienta in marketing on-line, e-mail marketing, organizare activitati administrative si de secretariat. Sunt o persoana serioasa, punctuala, onesta si dornic/deschis de a invata lucruri noi in orice domeniu, motiv pentru care va provoc sa ma contactati, telefonic sau pe e-mail, pentru stabilirea unei intalniri GRATIS in vederea unei viitoare colaborari pentru ambele parti avantajoasa.

Brașov, Brașov Ultima actualizare: 22.09.2015

1 Euro

Responsabil Comercial

Scopul postului: realizarea activitatilor din cadrul serviciului comercial al societatii Pregătirea profesională: studii superioare Cunoştinţe PC: Word, Excel, Internet Limbi străine: Engleza, Franceza Experienţa anterioară: nu este obligatorie Abilităţi, calităţi, aptitudini: capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă, uşurinţă în exprimare, creativitate, inovaţie, asumarea responsabilităţilor, bună capacitate de relaţionare interumană, echilibru emoţional, adaptarea la sarcini de lucru schimbătoare. Atribuţii: - intocmeste si arhiveaza documentele tehnice ale firmei: devize, situatii de lucrari, etc; - gestionează şi verifică documentaţia aferentă lucrărilor şi proiectelor în care este implicată firma; - întocmeşte şi supune spre avizare personalului ierarhic superior din cadrul firmei documentele aferente activităţii desfasurate; - reprezintă firma în relaţiile comerciale cu furnizorii.

Jilava, Ilfov Ultima actualizare: 31.03.2015

10 Euro

operatori calcul

Din ce in ce mai multi oameni lucreaza cu noi si sunt extrem de multumiti! NU este necesara niciun fel de experienta! Oferim curs gratuit si complet de instruire de la zero! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala. Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor. Va oferim alte detalii dupa ce trimiteti textul ”Info” la adresa de email: marian_apetroaei@yahoo.com

Iași, Iași Ultima actualizare: 09.03.2015

200 Euro